تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره) غرق شدن ده‌ها اوکراینی هنگام فرار از مرز‌ها حملات موشکی و پهپادی حزب الله به نهاریا و حیفا (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) مخبر: تمام هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیل درهم شکسته است | این روزها غم مضاعفی بر دل داریم مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت
سرخط خبرها

بهادری جهرمی: جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت باورنکردنی است

  • کد خبر: ۱۸۹۵۲۳
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
بهادری جهرمی: جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت باورنکردنی است
سخنگوی دولت گفت: در وحشی‌ترین ادوار تاریخ هم برخی خطوط قرمز در جنگ‌ها رعایت می‌شد و این جنایت علیه بشریت باورکردنی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات بی‌بدیل و دردناک رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، تصریح کرد: این ماشین جنگی تا بن دندان مسلح کشتار بی‌رحمانه را وارد روز یازدهم کرد و حمله به مناطق غیرنظامی و به کودکان و زنان و عموم مردم همچنان ادامه دارد و متاسفانه نهاد‌های متولی مدعی دفاع از صلح و حقوق انسانیت، تماشاچی این حجم از درنده‌خویی و وحشی‌گری این پادگان نظامی شده‌اند و این حجم از کشتار خبرنگاران، زنان، کودکان، نیرو‌های امدادی و حمله به مدرسه و کلیسا را شاهد هستند.

وی افزود: اگر این‌ها مصداق جنایت نیست، جنایت چه چیزی است؟ دیوان بین‌المللی کیفری کجاست و چرا ۹ سال به پرونده ملت مظلوم فلسطین علیه رژیم اسرائیل برای تجاوز قبلی رسیدگی نکرده و این‌ها موجب تشدید وحشی‌گری این رژیم منحوس شده است.

سخنگوی دولت بیان کرد: این سلاح‌های کشتارجمعی و وحشیانه چگونه در اختیار اسرائیل قرار می‌گیرد؟ ایلات متحده پاسخ بدهد.

بهادری‌جهرمی گفت: در وحشی‌ترین ادوار تاریخ هم برخی خطوط قرمز در جنگ‌ها رعایت می‌شد و این جنایت علیه بشریت باورکردنی نیست. تاریخ چگونه درباره کسانی که این ایام را دیدند و سکوت کرده و ندای مظلوم را نشنیدند، قضاوت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: انسان از دیدن این صحنه‌ها شوکه می‌شود و این‌ها بنیان‌های نظام حقوقی جهانی را از بین می‌برد و ریشه این ساختار‌ها را می‌زند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: آمریکا، انگلستان و سایر شرکای رژیم صهیونیستی شریک این جرم هستند و آه مظلوم گریبان آن‌ها را خواهد گرفت. اگر امروز زمان اتحاد جامعه جهانی برای از بین بردن این ماشین جنگی نرسیده، چه زمانی خواهد رسید؟

بهادری‌جهرمی خاطر نشان کرد: امروز اجلاس شورای اجرایی سازمان همکاری اسلامی است و خود این سازمان هم باید تشکیل جلسه دهد و به این مسائل ورود کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->